Kolej Kediaman Tun Fatimah, UTHM

Blog Rasmi Kolej Kediaman Tun Fatimah

Carian di blog

2) UCAPAN PENGHARGAAN



Alhamdulillah,


Setelah berlalu satu semester maka berakhirnya Program Akademik yang julung kalinya dilaksanakan. Program SCOPEAK merupakan perintis bagi program berkonsepkan akademik bagi Kolej Kediaman Tun Fatimah. Sesungguhnya kejayaan pertama diukur daripada program SCOPEAK Fasa 1. Segala kejayaan, kegagalan bagi program ini menjadi titik tolak untuk merealisasikan kesinambungan program SCOPEAK yang lebih sempurna.

Pertamanya sekalung perhargaan dan terima kasih kepana penaung bagi program ini, pengetua Kolej Kediaman Tun Fatimah, Pn.Norliah bt Yakub atas kerjasama dan bantuan beliau untuk meluluskan kertas kerja program ini. Tidak lupa juga kepada penasihat program, En. Mohammad Kamil b. Abdullah. Sesungguhnya komitmen dan tunjuk ajar yang padu daripada beliau merupakan salah satu pemangkin terbesar atas kejayaan program ini. Tidak lupa juga atas penglibatan daripada rakan fasilitator dan Rakan Skor yang aktif. Sesungguhnya tanpa penglibatan anda, program ini tidak dapat dilaksanankan dengan sempurna dan tidak keterlaluan bagi saya untuk menyatakan bahawa anda merupakan penyumbang terbesar dalam merealisikan SCOPEAK Fasa 1.

Sedar atau tidak, kita semakin menghampiri semester baru. Maka bermulalah agenda baru dalam melaksanakan visi "Berazam untuk Bergerak bersama Dalam Menuju Kecemerlangan". Kecacatan daripada SCOPEAK Fasa 1 akan dijadikan sempadan dan diperbaiki. Bermula hari ini, kita tutup kisah lama dan buka buku baru. Saya, mewalili warga pengurusan SCOPEAK Fasa 1 menyusun sepuluh jari sekiranya ada salah dan silap semasa program berlangsung. Semoga perjalanan SCOPEAK Fasa II akan lebih baik daripada SCOPEAK Fasa I, InsyaAllah. Segala yang baik akan dijadikan tauladan dan segala yang buruk dijadikan sempadan. "Kearah Menuju Kecemerlangan".

Wasalam.



-Pengarah Program SCOPEAK Fasa I-

1 comments:

Anonymous July 9, 2009 at 4:56 AM  

ChaYok kepada peneraju baru SCOPEAK!!
All d BEst!!

Post a Comment

Dalam Talian

Kolej Kediaman Tun Fatimah

Kolej Kediaman Tun Fatimah
Sebarang cadangan, komen, luahan rasa boleh diemailkan pada: jkktf_uthm@yahoo.com

JKKTF

JKKTF

Masa

Waktu Solat

Ruangan Bual Bicara


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger